میزان اهمیت به کلاس های چند پایه در آموزش دانشجو معلمان |
کد مقاله : 1029-CNF |
نویسندگان |
حانیه عبدالله زاده ممقانی *1، پریسا ابراهیم زاده2، نگین شیری3 1گروه آموزش علوم تربیتی (آموزش ابتدایی)دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا آذربایجان شرقی تبریز 2گروه آموزش ابتدایی علوم تربیتی (آموزش ابتدایی)دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا آذربایجان شرقی تبریز 3گروه آموزش علوم تربیتی(آموزش ابتدایی)دانشگاه فرهنگیان فاطمه الزهرا آذربایجان شرقی تبریز |
چکیده مقاله |
کلاس چندپایه ، کلاسی است که در آن دانش آموزان چندپایه مختلف در یک کلاس توسط یک معلم آموزش دیده می شوند و با وجود مشکلات موجود در کلاس های چند پایه راهبرد ها و مهارت های خاص خود را می طلبد .دانشجویی که در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل باشد وبرای شغل معلمی آماده شود را دانشجو معلم می گویند.اینکه دانشگاه فرهنگیان به چه میزان دانشجو معلمان را با نحوه مدیریرت و آموزش در کلاس های چندپایه آشنا می کند و مهارت های لازم برای حضور در این نوع کلاس ها بر اساس شرایط سنی متفاوت دانش آموزان و تفاوت در ویژگی های روحی و جسمی و عاطفی دانش آموزان که از موضوعات چالش برانگیز در کلاس های چند پایه هست را به دانشجو معلمان آموزش می دهد از جمله اهداف این مقاله است.با استفاده از روش کتابخانه ای و جمع آوری اطلاعات مشخص شد که میزان اهمیت به آشنایی با مدیریت و آموزش در کلاس های چندپایه نسبت به کلاس های تک پایه در دانشگاه فرهنگیان متفاوت است و برهمین اساس مهارت دانشجو معلمان نیز در مدیریت این دو نوع کلاس فرق دارد. |
کلیدواژه ها |
کلاس های چندپایه،دانشجو معلمان،مدیریت،آموزش،اهمیت کارورزی |
وضعیت: پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |