کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1032-CNF آسیب شناسی تدریس در کلاسهای چند پایه و شناسایی راهبردها و روشهای تدریس نوین با تاکید برکلاسهای چند پایه محسن آزادبخش، بهجت تربتی نژاد، سیده آیه هاشمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
2 1030-CNF آموزش چند پایه ؛ با رویکرد محاسن و معایب فرآیند این سیستم آموزشی شقایق روحانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
3 1155-CNF اثربخشی آموزش ایفای نقش بر مهارت‌های اجتماعی و سازش یافتگی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه مجید موقر، عبدالوهاب کرنژاد، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
4 1150-CNF اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش تحصیلی و تنظیم شناختی هیجان دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه شیرین پورقاز، عبدالجلال توماج، عبدالحسین شفاهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
5 1147-CNF اثربخشی آموزش مبتنی بر بار شناختی بر خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه سید سعید حسینی، سیدمحمد حسینی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
6 1159-CNF اثربخشی رابطه بین کیفیت کلاس‌های چند پایه با سلامت روان دانش‌آموزان،یادگیری مؤثر و انگیزش پیشرفت تحصیلی آنان کلثوم غلامی اندراتی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
7 1097-CNF اثربخشی روش‌های تدریس در کلاس‌های چندپایه احترام سبحانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
8 1134-CNF اثربخشی روش های تدریس در کلاس های چندپایه میترا حیدری، امیر حسین غلامی بیناباج پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
9 1094-CNF اثـربخشی روش هـای تدریس کلاس هـای چند پایـه ماهم اعتمادی فر، ماریا اعتمادی فر، عاطفه اعتمادی فر پذیرفته شده مشروط
10 1053-CNF اثربخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه زهرا عطایی، حسین تربتی نژاد پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
11 1004-CNF اثربخشی روش های تدریس کلاس های چندپایه پروانه رضائی پذیرفته شده مشروط
12 1045-CNF ارائه راهبردهای نوین تدریس در کلاس‌های چندپایه سیده فائزه خاضع، فهیمه احمدی‌زاده، رضا عابدی تراب پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
13 1078-CNF افزایش روحیه مشارکت پذیری و ارتقای سطح آموزشی و پرورشی در دانش آموزان کلاس شش پایه دبستان یاسر روستای کرمون عباس همرنگ، محمد اسماعیل شمالی، راشین شهسوار پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
14 1117-CNF بررسی ابعاد مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان عادی در مدارس ابتدایی شهرستان کلاله اسحاق دقدی زاده، ملیحه شیری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
15 1079-CNF بررسی اثربخشی برنامه آموزش آگاهی واجی بر سطح خواندن و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوزبانه مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان گنبدکاووس محمد حسن رئوفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
16 1067-CNF بررسی اثر بخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه حسین تربتی نژاد، مایه گوزل خالی پور پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
17 1104-CNF بررسی اختلالات یادگیری در کلاس‌های چندپایه محمد خدادادی گیو پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
18 1119-CNF بررسی برخی ازگام های سازمان‌دهیِ یادگیری در کلاس های چند پایه مهناز مهاجر قادرآبادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1125-CNF بررسی تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر پرورش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاس های چندپایه فاطمه کاغذلو، طیبه تجری، محمدباقر باوفا خرقی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
20 1026-CNF بررسی تاثیر سطح تحصیلات والدین بر اضطراب کودکان مدارس چند پایه در شهرستان میاندورود سید عابدین خدادای، معصومه حسن پور پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
21 1114-CNF بررسی چالش ها، راهکارها و فرصت های آموزش در کلاس های چندپایه سید علیرضا قاسمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1151-CNF بررسی رابطه بین عملکرد تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه سید سعید حسینی، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
23 1141-CNF بررسی رابطه بین مهارت های اجتماعی و خودتنظیمی تحصیلی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه Sedighe ebadi پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
24 1138-CNF بررسی راهکارهای بهبود عملکرد دانش آموزان در کلاس های چندپایه مصطفی شاهورانی، بهجت تربتی نژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
25 1087-CNF بررسی روش ها و راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه با تاکید بر روش یادگیری گروهی معصومه حقیری، زکیه شاکری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
26 1088-CNF بررسی روش های موثر مدیریت کلاس های چندپایه در مدارس ابتدایی فاطمه لطفیان مقدم، اطهره ذبیحی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
27 1047-CNF بررسی مشکلات اجرای برنامه درسی در کلاس های چند پایه منطقه زرین آباد در استان ایلام شباهنگ بیگی، شباهنگ بیگی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
28 1135-CNF بررسی نقش پژوهش های معلم محور (اقدام پژوهی ، درس پژوهی و روایت پژوهی) در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش کلاس های چند پایه از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا عبدالرضا شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند، ناصر شیرکوند پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
29 1103-CNF بررسی و تعیین مولفه های توسعه حرفه ای معلمان کلاس های چندپایه یوسف مرادیان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
30 1101-CNF بررسی وضعیت موجود آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه محمدرضا صاعدهمت پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
31 1000-CNF بررسی و مقایسه مهارت‌های اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تک‌پایه در مدارس ابتدایی مهسا موسوی، مصطفی بابائی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
32 1040-CNF برسی محتواسازی در بهبود کیفیت کلاس های چندپایه یاسر محدخانی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
33 1042-CNF به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش‌های چند پایه و مشکلات پیش روی آن منصوره حسین شهیدی، سیده زهرا میر صالحی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
34 1024-CNF پرورش خودکارآمدی در دانش آموزان کلاس دوپایه پنجم و ششم ابتدایی؛ سازوکاری برای موفقیت، به ویژه در شرایط کرونا نگین توماج پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
35 1010-CNF تأثیر آموزش‌دیده شده در دانشگاه فرهنگیان بر مهارت‌های (اعم از مدیریتی) معلمان در کلاس‌های چندپایه مهسا موسوی، سمانه احمدی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
36 1144-CNF تأثیر آموزش معکوس بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی در کلاس‌های چندپایه صادق شریعت نیا، عبدالحسین شفائی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
37 1133-CNF تأملی بر تدریس در کلاس‌های چندپایه: چالش‌ها، فرصت‌ها و استراتژی‌ها رحمت اله خسروی، نازنین قاسمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
38 1102-CNF تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در عملکرد و بهبود تدریس معلمان چند پایه ابتدایی ابوالفضل نجفی کلکناری، سودابه رنجبر گل افشانی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
39 1033-CNF تاثیر دوره کارورزی بر کسب مهارت‌های مرتبط با آموزش در کلاس‌های چند پایه برای دانشجو معلمان آموزش ابتدایی نوید ثنائی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
40 1082-CNF تاثیر دوزبانه بودن در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه محمد حسن رئوفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1123-CNF تاثیر گزاری شیوه های آموزشی در یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه پروانه رضائی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
42 1063-CNF تاثیر یادگیری به روش مغز محور در انتقاد پذیری دانش آموزان چند پایه مهوش خاکسار فرد، بهجت تربتی نژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
43 1076-CNF تاریخچه، مشکلات، روشها و راهبردهای تدریس کلاسهای چندپایه سید رحیم علوی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
44 1122-CNF تجارب زیسته معلمان در کلاس های چند پایه در شرایط بحران سید عبدالرحمن اعتماد، فاطمه سادات افضلی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
45 1107-CNF تجارب زیسته معلمان در کلاس های چندپایه در شرایط بحران سمیرا لشکری نژاد، افسانه شیرزادی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1035-CNF تحلیل اهمیت اثربخشی روش های تدریس فعال بر کلاس های چندپایه زهرا حمیدی، سعیده بهلکه، راضیه دوجی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
47 1109-CNF تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه های پنجم و ششم از منظر توجه به سازماندهی محتوای مطالب درسی در کلاس های چند پایه مهناز مهاجر قادرآبادی، طیبه تجری پذیرفته شده مشروط
48 1036-CNF تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از منظر توجه به فعالیت‌های عملی و بدنی در روند کلاس های چندپایه رقیه قره داغلی، احسان علیاری سوئینی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
49 1051-CNF تدریس در کلاس های چندپایه؛ تهدید ها و فرصت ها فرزانه گنابادی، حسین تربتی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
50 1091-CNF تکنیک های مدیریت زمان در کلاس های چندپایه و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان آلاله اجلالی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
51 1106-CNF چالش ها و فرصت های آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه منیره زمانی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
52 1162-CNF چالش‌ها و فرصت‌های آموزش تلفیقی در کلاس‌های چندپایه در دانش‌آموزان مقطع ابتدایی سمیرا حسن زاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
53 1018-CNF چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چندپایه نادیا شرافتی پور، مریم الهی زاده، زینب ولی پور پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
54 1027-CNF چالش های خط مشی گذاری سیاست های کلان کلاس های چند پایه سید هادی حسینی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
55 1065-CNF چالش های فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چند پایه سمیه سهرابی راد پذیرفته شده مشروط
56 1075-CNF چالش های کلاس های چند پایه دوره اول دبستان در دوران آموزش مجازی فاطمه رضائی شهرکی، مهلا سادات رهنمایی، فاطمه سلطانی پذیرفته شده مشروط
57 1070-CNF راهبرد مدیریتی کلاس های چند پایه بر مبنای رویکرد سیستم استنتاج فازی جواد منصوری فر پذیرفته شده مشروط
58 1021-CNF راهبرد های تدریس در کلاس‌های چند پایه نداسادات درویش پور، سیدحشمت الله مرتضوی زاده، منیژه روشن پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
59 1043-CNF راهبرد های تدریس فعال در کلاس های چند پایه فائزه شکوری، زهرا اکاتی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
60 1148-CNF روش تدریس کاوشگری در درس علوم تجربی دوره ابتدایی کلاس های چندپایه حسین عباسی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
61 1050-CNF روش‌های تمرکز حواس دانش آموزان در کلاس‌های چندپایه مژگان رفیعی، نگار رمضانی‌عنا، سیدحشمت الله مرتضوی زاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
62 1098-CNF سامان دهی زمان آموزش در کلاس‌های چندپایه با تأکید بر اسناد بالادستی اکبر ابراهیمی اورنگ، مهدی ابراهیمی اورنگ پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
63 1015-CNF شناسایی راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه ی دوره ابتدایی رخساره سادات امیرلطیفی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
64 1006-CNF شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزشى در کلاس هاى چند پایه(مطالعه موردی مدارس چندپایه آق قلا) زهره حاتمی، حسین تربتی نژاد پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
65 1014-CNF شناسایی مزایا و محدودیت های کلاس های چندپایه در دوره ی ابتدایی رخساره سادات امیرلطیفی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
66 1113-CNF ضرورت توجه به کلاس های چند پایه در نظام آموزشی با رویکرد نگاه به روش تدریس مرتضی سایری، رضا علم پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
67 1156-CNF طراحی آموزشی درس بدن ما 1 علوم چهارم دبستان در کلاس چند پایه مائده اکبری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
68 1060-CNF طراحی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی معصومه فرهوش، سارا ابراهیمی پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
69 1121-CNF عوامل تاثیر گذار ( موانع و الزامات ) آموزش تلفیقی در کلاسهای چند پایه فهیمه رستگار، الهه کیا پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
70 1073-CNF عوامل موثر بر کیفیت بخشی آموزش در کلاس های چندپایه علی عباسی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
71 1022-CNF کاربرد گوشی موبایل در کلاس‌های چند پایه راضیه مقدم‌پور، سیدحشمت الله مرتضوی زاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
72 1020-CNF کاربرد نقشه مفهومی در کلاس‌های چندپایه فاطمه دشتیان، سیدحشمت الله مرتضوی زاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
73 1157-CNF کارکرد ارزشیابی کیفی_ توصیفی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه فاطمه فوادیان، مریم کلانتریان پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
74 1099-CNF کلاس‌های چند پایه؛ فرصت‌ها و چالش‌ها نیما خادمی، ابراهیم محمدجانی، محمدجواد جهان پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
75 1023-CNF محاسن و معایب کلاس های چندپایه رقیه قره داغلی، علی قره داغلی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
76 1105-CNF محدودیت های موجود در کلاس های چندپایه و روش رفع این محدودیت ها با توجه به تجارب زیسته معلمان محمد فیض اللهی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
77 1116-CNF مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش سنتی (سخنرانی) بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مدارس چند پایه دوره ابتدایی سمیرا خوش گفتار، سمیه خوش گفتار، معصومه میرشکاری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
78 1126-CNF مقایسه اثربخشی روش‌های تدریس اکتشافی و سخنرانی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه درسی کلاس‌های چندپایه طیبه تجری پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
79 1143-CNF مقایسه انعطاف پذیری شناختی دانش‌آموزان کلاس های چندپایه و تک پایه شیرین پورقاز، معصومه خاوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
80 1069-CNF مقایسه انگیزه پیشرفت و ادراک حل مسئله در بین دانش آموزان ابتدایی کلاس های چند پایه و عادی اطهره ذبیحی، معصومه قاسمی حسین آبادی، سید مصطفی علوی زاده پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
81 1140-CNF مقایسه بهزیستی ذهنی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان کلاس‌های چندپایه و تک پایه لاله گل توماج، عبدالجلیل توماج، شیرین پورقاز پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
82 1153-CNF مقایسه حرمت خود و کفایت اجتماعی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک پایه معصومه خاوند، شیرین پورقاز، عبدالجلال توماج پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
83 1142-CNF مقایسه سازگاری تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کلاس های چند پایه و تک پایه معصومه خاوند، شیرین پورقاز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
84 1152-CNF مقایسه سلامت اجتماعی دانش‌آموزان کلاس‌های چندپایه و تک پایه مرضیه صیادی، شیرین پورقاز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
85 1154-CNF مقایسه شناخت اجتماعی و اخلاق اجتماعی بین دانش‌آموزان کلاس‌های چند پایه و تک پایه مینا توماج، مهین توماج، شیرین پورقاز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
86 1049-CNF مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان تک پایه ماریه نامور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
87 1085-CNF مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموز چند پایه و تک پایه در مدارس شهرستان آزادشهر. سولماز ظفررزاق نیا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
88 1145-CNF مقایسه میزان خودکارآمدی و مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان چندپایه و تک پایه رقیه قره داغلی، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی
89 1029-CNF میزان اهمیت به کلاس های چند پایه در آموزش دانشجو معلمان حانیه عبدالله زاده ممقانی، پریسا ابراهیم زاده، نگین شیری پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
90 1139-CNF نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چندپایه راضیه کر، سپیده روشن پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
91 1017-CNF نقش کارورزی در توسعه حرفه ای مدارس چندپایه مینا گنجی پور، مریم الهی زاده، سیمین پاسبانی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
92 1118-CNF نقش یادگیری ترکیبی در مدیریت چالش های آموزشی کلاس های چندپایه ابراهیم آرین مهر، جواد حاجی علیزاده، سیاوش شیخ علیزاده پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
93 1115-CNF نگاهی دیگر به روش های تدریس در کلاس های چند پایه فرهاد مومنی پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر
94 1007-CNF واکاوی روش های تدریس در کلاسهای چندپایه با محوریت یادگیری خودراهبر وضمنی مریم جلالی شاهرود، حسین تربتی نژاد پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر