1 |
1032-CNF |
آسیب شناسی تدریس در کلاسهای چند پایه و شناسایی راهبردها و روشهای تدریس نوین با تاکید برکلاسهای چند پایه |
محسن آزادبخش، بهجت تربتی نژاد، سیده آیه هاشمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
2 |
1030-CNF |
آموزش چند پایه ؛ با رویکرد محاسن و معایب فرآیند این سیستم آموزشی |
شقایق روحانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
3 |
1155-CNF |
اثربخشی آموزش ایفای نقش بر مهارتهای اجتماعی و سازش یافتگی دانشآموزان کلاسهای چندپایه |
مجید موقر، عبدالوهاب کرنژاد، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
4 |
1150-CNF |
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش تحصیلی و تنظیم شناختی هیجان دانشآموزان کلاسهای چندپایه |
شیرین پورقاز، عبدالجلال توماج، عبدالحسین شفاهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
5 |
1147-CNF |
اثربخشی آموزش مبتنی بر بار شناختی بر خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه |
سید سعید حسینی، سیدمحمد حسینی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
6 |
1159-CNF |
اثربخشی رابطه بین کیفیت کلاسهای چند پایه با سلامت روان دانشآموزان،یادگیری مؤثر و انگیزش پیشرفت تحصیلی آنان |
کلثوم غلامی اندراتی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
7 |
1097-CNF |
اثربخشی روشهای تدریس در کلاسهای چندپایه |
احترام سبحانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
8 |
1134-CNF |
اثربخشی روش های تدریس در کلاس های چندپایه |
میترا حیدری، امیر حسین غلامی بیناباج |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
9 |
1094-CNF |
اثـربخشی روش هـای تدریس کلاس هـای چند پایـه |
ماهم اعتمادی فر، ماریا اعتمادی فر، عاطفه اعتمادی فر |
پذیرفته شده مشروط |
10 |
1053-CNF |
اثربخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه |
زهرا عطایی، حسین تربتی نژاد |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
11 |
1004-CNF |
اثربخشی روش های تدریس کلاس های چندپایه |
پروانه رضائی |
پذیرفته شده مشروط |
12 |
1045-CNF |
ارائه راهبردهای نوین تدریس در کلاسهای چندپایه |
سیده فائزه خاضع، فهیمه احمدیزاده، رضا عابدی تراب |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
13 |
1078-CNF |
افزایش روحیه مشارکت پذیری و ارتقای سطح آموزشی و پرورشی در دانش آموزان کلاس شش پایه دبستان یاسر روستای کرمون |
عباس همرنگ، محمد اسماعیل شمالی، راشین شهسوار |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
14 |
1117-CNF |
بررسی ابعاد مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان عادی در مدارس ابتدایی شهرستان کلاله |
اسحاق دقدی زاده، ملیحه شیری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
15 |
1079-CNF |
بررسی اثربخشی برنامه آموزش آگاهی واجی بر سطح خواندن و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دوزبانه مدارس چندپایه دوره ابتدایی شهرستان گنبدکاووس |
محمد حسن رئوفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
16 |
1067-CNF |
بررسی اثر بخشی روش های تدریس کلاس های چند پایه |
حسین تربتی نژاد، مایه گوزل خالی پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
17 |
1104-CNF |
بررسی اختلالات یادگیری در کلاسهای چندپایه |
محمد خدادادی گیو |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
18 |
1119-CNF |
بررسی برخی ازگام های سازماندهیِ یادگیری در کلاس های چند پایه |
مهناز مهاجر قادرآبادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1125-CNF |
بررسی تاثیر روش تدریس بارش مغزی بر پرورش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در کلاس های چندپایه |
فاطمه کاغذلو، طیبه تجری، محمدباقر باوفا خرقی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
20 |
1026-CNF |
بررسی تاثیر سطح تحصیلات والدین بر اضطراب کودکان مدارس چند پایه در شهرستان میاندورود |
سید عابدین خدادای، معصومه حسن پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
21 |
1114-CNF |
بررسی چالش ها، راهکارها و فرصت های آموزش در کلاس های چندپایه |
سید علیرضا قاسمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1151-CNF |
بررسی رابطه بین عملکرد تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان کلاسهای چندپایه |
سید سعید حسینی، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
23 |
1141-CNF |
بررسی رابطه بین مهارت های اجتماعی و خودتنظیمی تحصیلی دانشآموزان کلاسهای چندپایه |
Sedighe ebadi |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
24 |
1138-CNF |
بررسی راهکارهای بهبود عملکرد دانش آموزان در کلاس های چندپایه |
مصطفی شاهورانی، بهجت تربتی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
25 |
1087-CNF |
بررسی روش ها و راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه با تاکید بر روش یادگیری گروهی |
معصومه حقیری، زکیه شاکری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
26 |
1088-CNF |
بررسی روش های موثر مدیریت کلاس های چندپایه در مدارس ابتدایی |
فاطمه لطفیان مقدم، اطهره ذبیحی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
27 |
1047-CNF |
بررسی مشکلات اجرای برنامه درسی در کلاس های چند پایه منطقه زرین آباد در استان ایلام |
شباهنگ بیگی، شباهنگ بیگی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
28 |
1135-CNF |
بررسی نقش پژوهش های معلم محور (اقدام پژوهی ، درس پژوهی و روایت پژوهی) در رشد حرفه ای مرتبط با آموزش کلاس های چند پایه از دیدگاه اساتید و دانشجو معلّمان دانشگاه فرهنگیان پردیس زینبیه ی شهرستان پیشوا |
عبدالرضا شیرکوند، ملیحه شه دوست، پرند شیرکوند، ناصر شیرکوند |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
29 |
1103-CNF |
بررسی و تعیین مولفه های توسعه حرفه ای معلمان کلاس های چندپایه |
یوسف مرادیان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
30 |
1101-CNF |
بررسی وضعیت موجود آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه |
محمدرضا صاعدهمت |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
31 |
1000-CNF |
بررسی و مقایسه مهارتهای اجتماعی دانش آموزان کلاس های چندپایه و تکپایه در مدارس ابتدایی |
مهسا موسوی، مصطفی بابائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
32 |
1040-CNF |
برسی محتواسازی در بهبود کیفیت کلاس های چندپایه |
یاسر محدخانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
33 |
1042-CNF |
به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزشهای چند پایه و مشکلات پیش روی آن |
منصوره حسین شهیدی، سیده زهرا میر صالحی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
34 |
1024-CNF |
پرورش خودکارآمدی در دانش آموزان کلاس دوپایه پنجم و ششم ابتدایی؛ سازوکاری برای موفقیت، به ویژه در شرایط کرونا |
نگین توماج |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
35 |
1010-CNF |
تأثیر آموزشدیده شده در دانشگاه فرهنگیان بر مهارتهای (اعم از مدیریتی) معلمان در کلاسهای چندپایه |
مهسا موسوی، سمانه احمدی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
36 |
1144-CNF |
تأثیر آموزش معکوس بر یادگیری درس مطالعات اجتماعی در کلاسهای چندپایه |
صادق شریعت نیا، عبدالحسین شفائی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
37 |
1133-CNF |
تأملی بر تدریس در کلاسهای چندپایه: چالشها، فرصتها و استراتژیها |
رحمت اله خسروی، نازنین قاسمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
38 |
1102-CNF |
تاثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در عملکرد و بهبود تدریس معلمان چند پایه ابتدایی |
ابوالفضل نجفی کلکناری، سودابه رنجبر گل افشانی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
39 |
1033-CNF |
تاثیر دوره کارورزی بر کسب مهارتهای مرتبط با آموزش در کلاسهای چند پایه برای دانشجو معلمان آموزش ابتدایی |
نوید ثنائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
40 |
1082-CNF |
تاثیر دوزبانه بودن در فرایند یاددهی و یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه |
محمد حسن رئوفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1123-CNF |
تاثیر گزاری شیوه های آموزشی در یادگیری دانش آموزان کلاس های چند پایه |
پروانه رضائی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
42 |
1063-CNF |
تاثیر یادگیری به روش مغز محور در انتقاد پذیری دانش آموزان چند پایه |
مهوش خاکسار فرد، بهجت تربتی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
43 |
1076-CNF |
تاریخچه، مشکلات، روشها و راهبردهای تدریس کلاسهای چندپایه |
سید رحیم علوی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
44 |
1122-CNF |
تجارب زیسته معلمان در کلاس های چند پایه در شرایط بحران |
سید عبدالرحمن اعتماد، فاطمه سادات افضلی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
45 |
1107-CNF |
تجارب زیسته معلمان در کلاس های چندپایه در شرایط بحران |
سمیرا لشکری نژاد، افسانه شیرزادی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1035-CNF |
تحلیل اهمیت اثربخشی روش های تدریس فعال بر کلاس های چندپایه |
زهرا حمیدی، سعیده بهلکه، راضیه دوجی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
47 |
1109-CNF |
تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه های پنجم و ششم از منظر توجه به سازماندهی محتوای مطالب درسی در کلاس های چند پایه |
مهناز مهاجر قادرآبادی، طیبه تجری |
پذیرفته شده مشروط |
48 |
1036-CNF |
تحلیل محتوای کتب درسی دوره ابتدایی از منظر توجه به فعالیتهای عملی و بدنی در روند کلاس های چندپایه |
رقیه قره داغلی، احسان علیاری سوئینی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
49 |
1051-CNF |
تدریس در کلاس های چندپایه؛ تهدید ها و فرصت ها |
فرزانه گنابادی، حسین تربتی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
50 |
1091-CNF |
تکنیک های مدیریت زمان در کلاس های چندپایه و تاثیر آن بر یادگیری دانش آموزان |
آلاله اجلالی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
51 |
1106-CNF |
چالش ها و فرصت های آموزش تلفیقی در کلاس های چندپایه |
منیره زمانی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
52 |
1162-CNF |
چالشها و فرصتهای آموزش تلفیقی در کلاسهای چندپایه در دانشآموزان مقطع ابتدایی |
سمیرا حسن زاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
53 |
1018-CNF |
چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چندپایه |
نادیا شرافتی پور، مریم الهی زاده، زینب ولی پور |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
54 |
1027-CNF |
چالش های خط مشی گذاری سیاست های کلان کلاس های چند پایه |
سید هادی حسینی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
55 |
1065-CNF |
چالش های فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چند پایه |
سمیه سهرابی راد |
پذیرفته شده مشروط |
56 |
1075-CNF |
چالش های کلاس های چند پایه دوره اول دبستان در دوران آموزش مجازی |
فاطمه رضائی شهرکی، مهلا سادات رهنمایی، فاطمه سلطانی |
پذیرفته شده مشروط |
57 |
1070-CNF |
راهبرد مدیریتی کلاس های چند پایه بر مبنای رویکرد سیستم استنتاج فازی |
جواد منصوری فر |
پذیرفته شده مشروط |
58 |
1021-CNF |
راهبرد های تدریس در کلاسهای چند پایه |
نداسادات درویش پور، سیدحشمت الله مرتضوی زاده، منیژه روشن |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
59 |
1043-CNF |
راهبرد های تدریس فعال در کلاس های چند پایه |
فائزه شکوری، زهرا اکاتی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
60 |
1148-CNF |
روش تدریس کاوشگری در درس علوم تجربی دوره ابتدایی کلاس های چندپایه |
حسین عباسی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
61 |
1050-CNF |
روشهای تمرکز حواس دانش آموزان در کلاسهای چندپایه |
مژگان رفیعی، نگار رمضانیعنا، سیدحشمت الله مرتضوی زاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
62 |
1098-CNF |
سامان دهی زمان آموزش در کلاسهای چندپایه با تأکید بر اسناد بالادستی |
اکبر ابراهیمی اورنگ، مهدی ابراهیمی اورنگ |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
63 |
1015-CNF |
شناسایی راهبردهای تدریس در کلاس های چندپایه ی دوره ابتدایی |
رخساره سادات امیرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
64 |
1006-CNF |
شناسایی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزشى در کلاس هاى چند پایه(مطالعه موردی مدارس چندپایه آق قلا) |
زهره حاتمی، حسین تربتی نژاد |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
65 |
1014-CNF |
شناسایی مزایا و محدودیت های کلاس های چندپایه در دوره ی ابتدایی |
رخساره سادات امیرلطیفی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
66 |
1113-CNF |
ضرورت توجه به کلاس های چند پایه در نظام آموزشی با رویکرد نگاه به روش تدریس |
مرتضی سایری، رضا علم |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
67 |
1156-CNF |
طراحی آموزشی درس بدن ما 1 علوم چهارم دبستان در کلاس چند پایه |
مائده اکبری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
68 |
1060-CNF |
طراحی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی |
معصومه فرهوش، سارا ابراهیمی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
69 |
1121-CNF |
عوامل تاثیر گذار ( موانع و الزامات ) آموزش تلفیقی در کلاسهای چند پایه |
فهیمه رستگار، الهه کیا |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
70 |
1073-CNF |
عوامل موثر بر کیفیت بخشی آموزش در کلاس های چندپایه |
علی عباسی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
71 |
1022-CNF |
کاربرد گوشی موبایل در کلاسهای چند پایه |
راضیه مقدمپور، سیدحشمت الله مرتضوی زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
72 |
1020-CNF |
کاربرد نقشه مفهومی در کلاسهای چندپایه |
فاطمه دشتیان، سیدحشمت الله مرتضوی زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
73 |
1157-CNF |
کارکرد ارزشیابی کیفی_ توصیفی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کلاس های چند پایه |
فاطمه فوادیان، مریم کلانتریان |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
74 |
1099-CNF |
کلاسهای چند پایه؛ فرصتها و چالشها |
نیما خادمی، ابراهیم محمدجانی، محمدجواد جهان |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
75 |
1023-CNF |
محاسن و معایب کلاس های چندپایه |
رقیه قره داغلی، علی قره داغلی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
76 |
1105-CNF |
محدودیت های موجود در کلاس های چندپایه و روش رفع این محدودیت ها با توجه به تجارب زیسته معلمان |
محمد فیض اللهی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
77 |
1116-CNF |
مقایسه اثربخشی روش تدریس مشارکتی و روش سنتی (سخنرانی) بر مهارت های اجتماعی دانش آموزان مدارس چند پایه دوره ابتدایی |
سمیرا خوش گفتار، سمیه خوش گفتار، معصومه میرشکاری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
78 |
1126-CNF |
مقایسه اثربخشی روشهای تدریس اکتشافی و سخنرانی بر خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در برنامه درسی کلاسهای چندپایه |
طیبه تجری |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
79 |
1143-CNF |
مقایسه انعطاف پذیری شناختی دانشآموزان کلاس های چندپایه و تک پایه |
شیرین پورقاز، معصومه خاوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
80 |
1069-CNF |
مقایسه انگیزه پیشرفت و ادراک حل مسئله در بین دانش آموزان ابتدایی کلاس های چند پایه و عادی |
اطهره ذبیحی، معصومه قاسمی حسین آبادی، سید مصطفی علوی زاده |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
81 |
1140-CNF |
مقایسه بهزیستی ذهنی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان کلاسهای چندپایه و تک پایه |
لاله گل توماج، عبدالجلیل توماج، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
82 |
1153-CNF |
مقایسه حرمت خود و کفایت اجتماعی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تک پایه |
معصومه خاوند، شیرین پورقاز، عبدالجلال توماج |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
83 |
1142-CNF |
مقایسه سازگاری تحصیلی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان کلاس های چند پایه و تک پایه |
معصومه خاوند، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
84 |
1152-CNF |
مقایسه سلامت اجتماعی دانشآموزان کلاسهای چندپایه و تک پایه |
مرضیه صیادی، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
85 |
1154-CNF |
مقایسه شناخت اجتماعی و اخلاق اجتماعی بین دانشآموزان کلاسهای چند پایه و تک پایه |
مینا توماج، مهین توماج، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
86 |
1049-CNF |
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموزان چند پایه و دانش آموزان تک پایه |
ماریه نامور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
87 |
1085-CNF |
مقایسه مهارت های اجتماعی دانش آموز چند پایه و تک پایه در مدارس شهرستان آزادشهر. |
سولماز ظفررزاق نیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
88 |
1145-CNF |
مقایسه میزان خودکارآمدی و مسئولیتپذیری در دانشآموزان چندپایه و تک پایه |
رقیه قره داغلی، عبدالجلال توماج، شیرین پورقاز |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |
89 |
1029-CNF |
میزان اهمیت به کلاس های چند پایه در آموزش دانشجو معلمان |
حانیه عبدالله زاده ممقانی، پریسا ابراهیم زاده، نگین شیری |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
90 |
1139-CNF |
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چندپایه |
راضیه کر، سپیده روشن |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
91 |
1017-CNF |
نقش کارورزی در توسعه حرفه ای مدارس چندپایه |
مینا گنجی پور، مریم الهی زاده، سیمین پاسبانی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
92 |
1118-CNF |
نقش یادگیری ترکیبی در مدیریت چالش های آموزشی کلاس های چندپایه |
ابراهیم آرین مهر، جواد حاجی علیزاده، سیاوش شیخ علیزاده |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
93 |
1115-CNF |
نگاهی دیگر به روش های تدریس در کلاس های چند پایه |
فرهاد مومنی |
پذیرفته شده مشروط برای ارائه به صورت پوستر |
94 |
1007-CNF |
واکاوی روش های تدریس در کلاسهای چندپایه با محوریت یادگیری خودراهبر وضمنی |
مریم جلالی شاهرود، حسین تربتی نژاد |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |