چالش های فرصت های آموزش مجازی در کلاس های چند پایه
کد مقاله : 1065-CNF
نویسندگان
سمیه سهرابی راد *
کلاله
چکیده مقاله
چکیده
بحران کرونا میتواند فرصتی برای شناسایی ضعفها، کمبودها و نقصهای زیرساختی در این زمینه و نمایان ساختن عدم توازن در توزیع زیرساختهای مورد نیاز در بخش اینترنت و شبکه های تلویزیونی به خصوص در مناطق مرزی و دور از دسترس و شناسایی این کمبودها و تلاش در جهت بر طرف کردن آنها باشد و این به مثابه رشد و تعالی در این زمینه و جنبه مثبت شرایط به وجود آمده و خود نقطه آغازی برای تداوم در آینده است. پس از شیوع این ویروس در سطح جهان و کشور ما ایران ، مدارس جزء اولین مراکزی بودند که تعطیل شدند و اینن تعطیلنی تا پایان سال توسط دولت تائید شد. که در پی تعطیلی مدارس آموزش از رسانه ها )شبکه آموزش و ...( و فضای مجازی)پیام رسانهای مختلف خارجی و داخلی( انجام گرفت. پژوهش حاضر با هدف بررسی فرصتها و چالش های آموزش مجازی در کلاس های چندپایه انجام شد. مطالعه حاضر از نوع مروری بوده است. آموزش مجازی با وجود چشم انداز خوب برای آموزش از راه دور دانش آموزان معلمان و دانش آموزان چندپایه را با فرصت ها و چالش هایی رو به رو ساخته است.
کلیدواژه ها
کلمات کلیدی:آموزش مجازی، کلاس های چندپایه، چالش ها، فرصت ها
وضعیت: پذیرفته شده مشروط