نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چندپایه
Paper ID : 1139-CNF
Authors
راضیه کر *, سپیده روشن
آموزگار ابتدایی وزارت اموز و پرورش /استان گلستان شهرستان گمیشان
Abstract
کلاس های چند پایه به کلاسی گفته می شود که در آن ها دو گروه یا بیشتر دانش آموز وجود دارد. که یک کلاس چند پایه نمادی از تمام برنامه های اموزشی پرورشی و اداری آموزش و پرورش در نوع ارائه خدمات در این حوضه ها میباشد. در این مطالعه با استفاده از روش تحقیقی توصیفی و با گردآوری منابع کتابخانه ای به بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کلاس های چندپایه پرداخته شد. طبق نتایج به عمل آمده، آموزش و پرورش و در کل هر تدریسی در هر مقطعی اگر مانوس با فناوری اطلاعات و ارتباطات گردد، نتایج اثربخشی خواهد داد، در آموزش در کلاس های چندپایه به دلیل دشوار بودن آموزش به دانش آموزان، فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به عنوان یک راهکار و فرصت خوب و مناسب به کمک معلمین آید و موجب تسهیل در یادگیری و مدیریت بهینه کلاس ها گردد.
Keywords
کلاس چندپایه، آموزش چندپایه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کلاس، یادگیری
Status: Accepted (Poster Presentation)