نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش های چندپایه |
کد مقاله : 1139-CNF |
نویسندگان |
راضیه کر *، سپیده روشن آموزگار ابتدایی وزارت اموز و پرورش /استان گلستان شهرستان گمیشان |
چکیده مقاله |
کلاس های چند پایه به کلاسی گفته می شود که در آن ها دو گروه یا بیشتر دانش آموز وجود دارد. که یک کلاس چند پایه نمادی از تمام برنامه های اموزشی پرورشی و اداری آموزش و پرورش در نوع ارائه خدمات در این حوضه ها میباشد. در این مطالعه با استفاده از روش تحقیقی توصیفی و با گردآوری منابع کتابخانه ای به بررسی نقش و تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش کلاس های چندپایه پرداخته شد. طبق نتایج به عمل آمده، آموزش و پرورش و در کل هر تدریسی در هر مقطعی اگر مانوس با فناوری اطلاعات و ارتباطات گردد، نتایج اثربخشی خواهد داد، در آموزش در کلاس های چندپایه به دلیل دشوار بودن آموزش به دانش آموزان، فناوری اطلاعات و ارتباطات می تواند به عنوان یک راهکار و فرصت خوب و مناسب به کمک معلمین آید و موجب تسهیل در یادگیری و مدیریت بهینه کلاس ها گردد. |
کلیدواژه ها |
کلاس چندپایه، آموزش چندپایه، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کلاس، یادگیری |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |