برسی محتواسازی در بهبود کیفیت کلاس های چندپایه |
کد مقاله : 1040-CNF |
نویسندگان |
یاسر محدخانی * علوم تربیتی علوم انسانی پیام نور دامغان ایران / دانشگاه پیام نور دامغان |
چکیده مقاله |
هدف از مقاله حاضر برسی نقاط قوّت و ضعف کلاس های چندپایه می باشدبا توجه به وجود تعداد بالایی از کلاس های چند پایه در کشورما می توان با برسی نقاط ضعف و بر طرف کردن آن به افزایش کیفیت و بازدهی بیشتر این کلاس ها کمک کرد براساس تحقیقات انجام شده مهم ترین مشکل در یک کلاس چند پایه کمبود وقت برای تدریس واحد های درسی و فرایند یادگیری دانش آموزان می باشد بحران کرونا واژه های آموزش مجاری و محتوا سازی را وارد ادبیات آموزشی ما کرد با توجه به یافته ها می توان این کمبود وقت برای فرایند یاگیری یاددهی را با کمک گرفتن از آموزش مجازی و محتواسازی تا حدود زیادی بر طرف کردو یک یادگیری پایدار را برای دانش آموزان رقم زد به طوری که بتواننداین نوع آموزش ها را در زندگی روزانه خودشان پیاده کنندو نهایت استفاده را از این کلاس های چند پایه داشته باشند |
کلیدواژه ها |
کلاس چند پایه کمبود زمان تدریس محتواسازی و آموزش مجازی |
وضعیت: پذیرفته شده مشروط برای ارائه شفاهی |